Deze mensen binnen het bedrijf…

Submedia bestaat uit de creatievelingen: Joris Hoefakker, Mark Handels en Boy Verspaandonk. Het drietal zet zichzelf multidisciplinair in en uiten zich graag in hun specialiteit. Joris zijn hart ligt aan de zakelijke kant van het bedrijf, Mark uit zijn verbeelding op elke visuele uitdaging en Boy is de conceptuele kern van het team en vertegenwoordiger van het noordelijke gedeelte van Zuid-Nederland. Het netwerk van professionals dat wij in de afgelopen jaren hebben opgebouwd zorgt voor een grote verscheidenheid in expertises. Mede daardoor zijn wij in staat om de verantwoordelijkheid van projecten van vele formaten en dito budgetten op onze schouders te laten rusten. De vele producties zijn hiervan een bewijs!

 

Onze visie

Cinematografie speelt een steeds grotere rol in het hedendaagse leven. Via dit medium kunnen de verbeelding en de emoties van de mens zichtbaar gemaakt worden. Het begrip film wordt tegenwoordig breedgedragen en kan zich aan verschillende media aanpassen. Geschreven teksten worden vervangen door bewegend beeld en Youtube wordt gaandeweg de nieuwe Google.  Zo groeien de online wereld en de filmwereld steeds meer naar elkaar toe, waardoor er enorm scala aan mogelijkheden ontstaat.
Deze visie zorgt ervoor dat wij koploper zijn in de integratie van beide media.

Submedia heeft sinds 2002 een sterke focus op het creëren van websites. Met de groei van het internet ontstond de behoefte naar de ontwikkeling van totaalconcepten. Niet alleen een tekstuele website, maar een website die een indruk achterlaat bij de bezoeker. Een indruk die wordt versterkt door de nodige creativiteit, een strak design, sterke fotografie en in de daarop volgende jaren steeds vaker bewegende beelden. Hierdoor ontstond al vroeg het besef dat internet en video een onlosmakelijk geheel vormen.  Het viraal maken van content is voor ons dan ook geen onbekend terrein.